W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów. Najszybszą i najlepszą formą zamówienia jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu. Skraca to maksymalnie czas jego realizacji. Mamy pewność, że wszystkie dane są pełne i prawidłowe. Skupiamy się już tylko na jego realizacji. Można też zamówić opony telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 533 355 110 lub drogą elektroniczną na adres biuro@tyrepol.pl w temacie pisząc ZAMÓWIENIE.

Czy można ustalić dzień i godzinę dostawy towaru?

Tak. O dniu dostawy informujemy Klienta, wysyłając e-mail z podanym dokładnym terminem. W celu sprecyzowania godziny odbioru można skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy przewozowej. Numer listu przewozowego oraz telefon do firmy kurierskiej znajdują się w wysłanym powiadomieniu e-mail.

Dlaczego zmieniają się ceny w sklepie internetowym?

Ceny w sklepie internetowym uzależnione są od kilku czynników. Przede wszystkim od cen zakupu, kursu waluty oraz cen katalogowych producenta.

Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne?

W większości towarów tak właśnie jest. Może się jednak zdarzyć, że zamówiony towar jest chwilowo niedostępny, ponieważ cennik zamieszczony na stronie internetowej sklepu nie jest odzwierciedleniem stanów magazynowych. W takich przypadkach, w ciągu 24 godzin informujemy Klienta o zaistniałej sytuacji i przedstawiamy ofertę, która sprosta jego oczekiwaniom i pozwoli na realizację zamówienia.

Kto pokrywa koszty dostawy?

Koszty dostawy w całości pokrywa Kupujący.

Co mogę zrobić, jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem (model, rozmiar, ilość)?

Jeśli po otrzymaniu przesyłki stwierdzono jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Obsługi Klienta. W takim przypadku, Klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Koszt zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem pokrywa sklep internetowy.

Jaka firma kurierska dostarcza zamówiony towar?

Zamówiony towar dostarcza firma kurierska DPD oraz Pocztex.

Co mogę zrobić, gdy kurier nie zastanie mnie pod wskazanym adresem?

W takim przypadku kurier zostawia AWIZO. Następnego dnia, po nieudanej próbie doręczenia, Klient ma możliwość odbioru towaru osobiście w najbliższym oddziale terenowym/lokalnym firmy kurierskiej. W przypadku nieodebrania towaru kolejnego dnia, kurier podejmie przesyłkę w celu ponownej próby doręczenia.

Co zrobić, jeśli po złożeniu zamówienie stwierdzę, że podałem błędne dane do wysyłki lub FV?

Istnieje możliwość zmiany danych adresowych oraz danych do faktury VAT. Aby zmienić dane należy przesłać maila z informacją o zmianie danych na adres: biuro@tyrepol.pl. Jeśli Klient nie posiada adresu e-mail należy skontaktować się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta.

Czy możliwy jest odbiór osobisty towaru?

Tak jest możliwy osobisty odbiór towarów pod adresem: Tyrepol Sp. z o. o., ul. Instalatorów 3, 35-210 Rzeszów.

Czy zostanę poinformowany o stanie realizacji złożonego zamówienia?

Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji. Dokładny termin dostawy jest przekazywany w kolejnym powiadomieniu e-mailowym, bądź w przypadku braku adresu e-mail, telefonicznie przez pracownika Działu Obsługi Klienta.

Jak dobrać właściwy rozmiar opon do mojego samochodu?

W tym celu należy skorzystać z kreatora doboru opon zamieszczonego na stronie głównej sklepu internetowego. W przypadku trudności prosimy skontaktować się z konsultantem Działu Obsługi Klienta.

Jaka jest data produkcji opon sprzedawanych przez sklep internetowy?

Gwarantujemy, że wszystkie opony w ofercie sklepu internetowego, nie są starsze niż 24 miesiące od daty produkcji. Są to towary pełnowartościowe, posiadającym gwarancję producenta. Zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997 "Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport", za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji.

W jaki sposób pakowane są opony?

Opony pakowane są w sposób umożliwiający odczytanie z nich podstawowych informacji przy odbiorze przesyłki.

Jak przebiega proces reklamacji zamówionego towaru?

W przypadku konieczności reklamowania zakupionego towaru prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, który dołoży wszelkich starań aby maksymalnie usprawnić procedurę reklamacyjną. Procedurę reklamacyjną znajdą Państwo na stronie sklepu internetowego w zakładce regulamin &7 Reklamacja

Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym?

Płatności można dokonać gotówką za pobraniem, kartą kredytową lub przelewem na zasadzie przedpłaty.Standardowym sposobem zapłaty jest płatność kurierowi przy odbiorze (za pobraniem). W przypadku płatności kartą kredytową bądź przelewem, czas realizacji zamówienia wydłuża się o 1-2 dni robocze.

W jakim terminie otrzymam zamówiony towar?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni roboczych. W przypadku sprowadzania towaru bezpośrednio od producenta lub z zagranicy, czas realizacji wydłuża się. O takiej sytuacji informujemy Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie. Jeżeli towar jest niedostępny, to w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, informujemy o jego braku i przedstawiamy ofertę, która spełni oczekiwania Klienta.